مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

پنجعلي با حالت قهر فدراسيون را ترک کرد


مدير تيم فوتبال پرسپوليس جلسه کميته انضباطي را ترک کرد.


 

محمد پنجعلي که به نمايندگي از باشگاه پرسپوليس در جلسه کميته انضباطي مربوط به قاسم دهنوي شرکت کرده بود وقتي در جلسه گفت دهنوي کار غير اخلاقي انجام داده که با دو باشگاه قراداد امضا کرده است، مدير برنامه هاي دهنوي به او واکنش نشان داد و گفت کار غير اخلاقي اتفاق نيفتاده است.

به گزارش اوج نيوز، بعد از اين صحبت مدير برنامه هاي دهنوي پنجعلي گفت پس اگر کار غير اخلاقي انجام نشده خودتان مي دانيد و آقاي حسن زاده و به حالت قهر جلسه کميته انضباطي را ترک کرد.

محمد پنجعلي پس از خروج از جلسه کميته انضباطي قاسم دهنوي درباره نتيجه اين جلسه عنوان کرد:نتيجه که بعدا اعلام مي شود.من هم در اين نشست به صورت گلايه کلي کردم.با اين وضع قداست تيم هاي بزرگي مثل پرسپوليس و سپاهان زير سوال مي رود.او با احساسات هواداران بازي کرد.

وي ادامه داد:مساله شخص نيست.روش نادرستي است که در فوتبال ما وجود دارد و بازيکن بازار گرمي مي کند.اگرقوانين شفاف وجود داشته باشد کسي به خودش اجازه ندهد با تيم بزرگي مثل پرسپوليس قرارداد ببندد و بعد به خاطر پول بيشتر به جاي ديگر برود.من هم به خاطر حيثيت آدم هايي آمدم که عمرشان را براي پرسپوليس گذاشتند ولي پولي نگرفتند و قرارداد سفيد امضا کردند.

مدير تيم پرسپوليس درباره جدايي محمد رويانيان گفت: من هم مثل شما خبر دارم.تازه از رامسر رسيده ام و خبر ديگري ندارم.

وي درباره اينکه آيا پرسپوليس اردوي خارجي در پيش دارد يا نه گفت:هنوز مشخص نيست.دايي و رويانيان در روسيه هستند.در تلاش هستند با روبين کازان ارتباطاتي برقرار کنند تا شايد اردو يا بازي دوستانه برگزار کنيم.

پنجعلي افزود:پرسپوليس امسال تلفيقي از بازيکن جوان و با تجربه است.تيم خوبي داريم و بازيکناني که جذب شده اند از بهترين هاي ليگ هستند.اگر حاشيه به وجود نيايد مي توانيم مردم را خوشحال کنيم.

وي درباره جدايي رويانيان گفت:ان شالله اين اتفاق نمي افتد.پرسپوليس صدمه مي خورد و بعد فوتبال ما صدمه مي خورد.

پنجعلي درباره فهرست پرسپوليس گفت:دو جاي خالي داريم.با صحبت هايي که با دايي شده است ممکن است نگه داريم تا نيم فصل تصميم گيري کنيم.

وي درباره شايعه حضور فرزاد حاتمي و مجتبي جباري در پرسپوليس اظهار داشت:اين صحبت ها نيست.ممکن است آنها گفته باشند ولي تيم ما بسته شده است.پرسپوليس در آرامش کار مي کند و اميدوارم مردم حمايت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com